Grant Trans
Transport Krajowy i Międzynarodowy
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Grant Trans Strona Główna
->
Gra 18 Wos PTTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Grant Trans Sp.z.o.o
----------------
Zarzad
Płace
Pracownicy
Podania o prace (CV)
Wasze Uwagi/Propozycje
Tabor
Czas Jazdy
Przetargi
Kącik dla kierowców Grant Trans
----------------
Zdjęcia z wypraw
Rozmowa o wszystkim
Pytania do zarządu
ADR
Informacje Dotyczace 18 Wos Pedal To The Metal
----------------
Gra 18 Wos PTTM
Polish Pack
Strony Partnerskie.
----------------
Radio Internetowe
Scaniasite.com
EuropejskiTransport
liu;piu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Prezes
Wysłany: Czw 22:04, 05 Lip 2007
Temat postu: Texturowanie części w grze....
Poradnik jak oteksturować daną część naczepy lub trucka i wiele innych.
UWAGA ja przyjąłem za nazwe elementu który texturuje "lamps" wy możecie użyć innej nazwy.W zmodelerze ta część też musi się nazywać "lamps" i najlepiej żeby była na końcu listy części.
No więc dorobiłem sobie światła w naczepie , ale są czerwone. Jest na to sposób , który opisze w tym poradniku.
Programy potrzebne :
- notatnik
- i oczywiście textura , która musi być z rozszerzeniem DDS ( np. lamps.dds ) . I pliki lamps.mat i lamps.tobj .
Wchodzimy do folderu z naczepą ( Moje dokumenty / 18 Wos pedal to the metal / makes/trailer/nazwa naczepy / base )
Otwieramy plik !desc. i znajdujde siś tam coś takiego :
extdefs "/makes/acc_base.def"
def accessory:/accessory_base {
type:"base"
model:"container.psm"
material0:"frame: container.mat"
material1:"frame_rear: container.mat"
material2:"brace_on: container.mat"
material3:"brace_off: container.mat"
material4:"woodplatt:wood.mat"
material6:"oxygen: oxygen.mat: nitrogen.mat"
weight:5000
}
Moja textura nazywa siś lamps.dds , dlatego też po ostatniej linijce (material6:"oxygen: oxygen.mat: nitrogen.mat" )
Piszemy : material kolejną liczna np. 7 : "nazwa części w zmodelerze (np.lamps) : nazwa textury.mat (np. lamps .mat )
UWAGA : Pliki lamps.dds , lamps.mat , lamps.tobj muszą znajdować sie w folderze share danej naczepy (makes/trailer/nazwa naczepy/share )
I oto doszliśmy do końca
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin